MAGIC CONCEALER, HELENA RUBINSTEIN






Oon ettinyt itelleni ja megatummille ( Hieman liioitellusti.. ) silmänalusilleni tarpeeksi peittävää, mutta kevyttä ja hoitavaa peiteainetta. Te muut voitte nyt lopettaa ettimisen. Helena Rubinsteinin Magic Concealer on ylistämättä paras, mitä oon koskaan aikasemmin koittanut.






- Peittää tummat silmänaluset
- Tuo silmiin valoa
- 3 sävyvaihtoehtoa
- Hoitaa
- Erittäin kestävä
- Pieni määrä riittää
- Riittoisa



En tiiä miten te muut, mutta ite oon meikeissä melko valikoivaa sorttia. Koitan mielelläni uusia meikkejä, mutta usein muutaman käyttökerran jälkeen se joko jää pysyvästi meikkipussiin, tai lähtee  jatkamaan matkaansa. Se ei siis todellakaan tarkoita, että meikki olis millään tavalla huono, mutta sitä on jotenki oppinu löytämään ne itelleen superhyvät tuotteet. 

Joten mulla on kyseisestä tuotteesta sävy nro. 3, joka on tummin kaikista vaihtoehdoista. Kysyin myyjältä, kuinka suuri sävyero keskimmäisessä sävyssä ja tummimaassa sävyssä on. Sävyeroa oli jonkun verran, mutta tultiin siihen tulokseen, että nro. 3 on mulle ehdottomasti se parempi. Olin saanu aikasemmin näytteen keskimmäisestä sävystä ja totesin, että se oli mulle hieman liian vaalea, varsinki nyt, kun mennään kohti kesää. Malttamaton kun oon, niin autoon istuessani sipasin silmien alle tuotetta ja sävyvalinta osu täysin nappiin! Hintaa tuotteella oli Stockmannilta ostettaessa 47€.  


Mikä parasta siis, tuotetta voi lisätä kerroksittain, jotta saa toivotun peiton, eikä tuote paakkuunnu silmien alle rumaksi kerrokseksi.








Onko teillä Helena Rubinsteinin Magic Concealerista käyttökokemuksia, vai ootteko te löytäny jonkun vastaavan huipputuotteen?



-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti