WANTED



Oon tässä muutaman päivän ajan selannut eri nettikaupoista Niken erilaisia lenkkareita ja oon täysin hullaantunut näistä Niken AIR MAX-kengistä! Oon päässy nyt siihen pisteeseen, että mulla on kaks vaihtoehtoa. Alusta asti tiesin, että ne on sitten pinkit. Väri tois niin mukavasti piristystä asuun, että asia oli sillä selvä. Mutta kun luulin tehneeni päätöksen huomasin, että kumpaakaan ei ollu enää jäljellä. Elikkäs tässäkin pätee siis se - kun näet jotain kivaa, osta se heti! Heh. Nyt sitten odotellaan, josko niitä ilmestyis lisää...

Ainakin omalla kohdalla ootan kesää vielä enemmän, kun saan jommatkummat näistä ihanuuksista mun kaappiin. Ootan malttamattomana, että pääsen niitä käyttämään! Miksi ei ostais kenkiä, mitkä on mukavat jalassa ja näyttää hyvältä? Eikö?





Mitä te tykkäätte kengistä? Kumpi miellyttää teitä enemmän? Entä joko teillä on tämmöiset?


-Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti